Serwis

Dajemy urządzeniom drugie życie.

Jesteśmy autoryzowanym serwisem firmy Buderus, Bosch, Kaisai, Viessmann oraz Panasonic, dzięki temu mamy dostęp do oryginalnych części zamiennych.

Koordynator działu serwisu

Natalia Obiała
tel.: 795 757 210
email: natalia.obiala@ekotec.com.pl

Poniżej znajduje się cennik, który obowiązuje od 01.04.2024 r.

Usługa montażu:

Wymiana filtrów w centrali wentylacyjnej do 1000m3

250 zł netto

Wymiana filtrów w centrali wentylacyjnej powyżej 1000m3

350 zł netto

Czyszczenie klimatyzatora + regeneracja filtra

500 zł netto

Przegląd kotła gazowego do 35kW

600 zł netto

Przegląd kotła gazowego powyżej 35kW

700 zł netto

Przegląd pompy ciepła glikol-woda do 13kW

700 zł netto

Przegląd pompy ciepła powietrze-woda do 16kW

700 zł netto

Przegląd kolektora słonecznego całorocznego

700 zł netto

Przegląd kolektora słonecznego sezonowego

350 zł netto

Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10kW dach płaski

700 zł netto

Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10kW dach skośny

1000 zł netto

Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy od 10kW do 40 kW
dach płaski

1200 zł netto

Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy od 10kW do 40 kW
dach skośny

1750 zł netto

Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 40 kW

Wycena indywidualna

Przegląd telemechaniki

2500 zł netto

Skonfigurowanie urządzenia do pracy w sieci komputerowej (falownik, pompa
ciepła, kocioł gazowy, centrala wentylacyjna)

250 zł netto

Klientom, którzy skorzystali z naszej oferty udzielamy rabatu serwisowego w wysokości 30%.

W pozostałych przypadkach liczona jest stawka za roboczo-godzinę: Pierwsza godzina – 250 zł netto, każda kolejna godzina 200 zł netto. Do powyższych cen należy doliczyć kwotę dojazdu do 10 km dojazd w kwocie 30 zł, powyżej 10 km 2 zł netto / km liczony w dwie strony. Cena dotyczy jednego zestawu klimatyzacji, na każdy kolejny udzielamy rabatu w wysokości 50%. Płatność za usługę serwisu kartą płatniczą po jej wykonaniu. Klienci z historią zakupową mogą opłacić przelewem w terminie 7 dni od wystawienia faktury.

W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu lub wykonania naprawy pogwarancyjnej zgłaszający zobowiązuje się do zapłaty ceny za przyjazd serwisu, wykonanie naprawy (stawka za roboczogodzinę) oraz za wykorzystane naprawy części i inne materiały eksploatacyjne.

Wypełnij formularz

Umów serwis w szybki i łatwy sposób!