
Serwis
Dajemy urządzeniom drugie życie.
Jesteśmy autoryzowanym serwisem firmy Buderus, Bosch, Kaisai, Viessmann oraz Panasonic, dzięki temu mamy dostęp do oryginalnych części zamiennych.
Koordynator działu serwisu
Natalia Obiała
tel.: 795 757 210
email: natalia.obiala@ekotec.com.pl

Poniżej znajduje się cennik, który obowiązuje od 01.04.2024 r.
Usługa montażu:
Wymiana filtrów w centrali wentylacyjnej do 1000m3 | 250 zł netto |
Wymiana filtrów w centrali wentylacyjnej powyżej 1000m3 | 350 zł netto |
Czyszczenie klimatyzatora + regeneracja filtra | 500 zł netto |
Przegląd kotła gazowego do 35kW | 600 zł netto |
Przegląd kotła gazowego powyżej 35kW | 700 zł netto |
Przegląd pompy ciepła glikol-woda do 13kW | 700 zł netto |
Przegląd pompy ciepła powietrze-woda do 16kW | 700 zł netto |
Przegląd kolektora słonecznego całorocznego | 700 zł netto |
Przegląd kolektora słonecznego sezonowego | 350 zł netto |
Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10kW dach płaski | 700 zł netto |
Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10kW dach skośny | 1000 zł netto |
Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy od 10kW do 40 kW | 1200 zł netto |
Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy od 10kW do 40 kW | 1750 zł netto |
Przegląd instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 40 kW | Wycena indywidualna |
Przegląd telemechaniki | 2500 zł netto |
Skonfigurowanie urządzenia do pracy w sieci komputerowej (falownik, pompa | 250 zł netto |
Klientom, którzy skorzystali z naszej oferty udzielamy rabatu serwisowego w wysokości 30%.
W pozostałych przypadkach liczona jest stawka za roboczo-godzinę: Pierwsza godzina – 250 zł netto, każda kolejna godzina 200 zł netto. Do powyższych cen należy doliczyć kwotę dojazdu do 10 km dojazd w kwocie 30 zł, powyżej 10 km 2 zł netto / km liczony w dwie strony. Cena dotyczy jednego zestawu klimatyzacji, na każdy kolejny udzielamy rabatu w wysokości 50%. Płatność za usługę serwisu kartą płatniczą po jej wykonaniu. Klienci z historią zakupową mogą opłacić przelewem w terminie 7 dni od wystawienia faktury.
W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu lub wykonania naprawy pogwarancyjnej zgłaszający zobowiązuje się do zapłaty ceny za przyjazd serwisu, wykonanie naprawy (stawka za roboczogodzinę) oraz za wykorzystane naprawy części i inne materiały eksploatacyjne.

Wypełnij formularz